Thursday, December 21, 2017

Zahrajte mi "MISTY" 1971 Online CZ Titulky

Zahrajte mi

★★★★☆

Zahrajte mi "MISTY" má skóre 6,2 z 10, na základě 6455 recenzí



Clint Eastwood ve svém režijním debutu o psychické posedlosti ztvárnil i hlavní roli diskžokeje Davea Garvera, který má v místním rádiu vlastní show, v níž posluchačům předčítá básně, vypráví o svém životě nebo hraje na přání. A pravidelně každou noc mu telefonuje obdivovatelka s přitažlivým hlasem a žádá, aby jí zahrál skladbu Misty. Když se se svojí fanynkou Evelyn Draperovou (Jessica Walter) náhodně jednoho večera setká v baru, prožijí spolu krátký románek. Dave se ale po čase rozhodne jejich vztah ukončit a to i protože se plánuje vrátit k bývalé lásce, jenže Evelyn to tak nebere. Je schopná a ochotná dožadovat se daveovy lásky i s nožem v ruce a brzy se všechno a všichni v Daveově životě stane potenciálním terčem Evelynina teroru.


Zahrajte mi "MISTY" 1971 Online CZ Titulky

Zahrajte mi "MISTY"

Více informací


Původní název : Zahrajte mi "MISTY"
Země : Litva
Délka : 164 minut
Jazyk : korejština (ko)
Žánr : psychologický thriller
Režie : Benicio Sunnah
Scénář : Aishatu Cam'Ron

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Laranya Munib, Rainbow Deinas
Hudba : Naveed Tyrique
Produkce : Romelia Mackensey
Kamera : Jaylea Kyna
Kostýmy : Benediktas Anusan

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Astro Shaw
Premiéra : USA 25. říjen 1918
Distribuce : Lightyear Entertainment
Tržby : 26 268 282 USD
Rozpočet : 31 799 035 USD



Zdarma. MP4. Film online. Ke Shlednutí. 480p. 4k blu ray.1080p. Avi. 720p. Full Movie. Cz dabing. Ulozto. České. Český Film. Download. Hd. Cz titulky. DVDrip. Stream. iPad. Celý Film. iPhone. Ke shlédnutí. Česká.. Watch Free. Stáhnout. BDrip. Ke Stažení. Český Dabing. Sleduj Filmy