Friday, February 23, 2018

Jsem agent 2002 Online CZ Titulky

Jsem agent 2002 Online CZ Titulky

★★★★☆

Jsem agent má skóre 7,1 z 10, na základě 9854 recenzí



Zajímavý mix akce a humoru, který nezabije a místy dokonce pěkně posílí bránici. Ze speciálního agenta Alexe Scotta a světového šampióna střední váhy Kelly Robinsona je k jejich nevelkému nadšení vytvořeno duo, které má za úkol získat zpět nejnovější a nejmodernější americké průzkumné letadlo Switchblade. Prototyp letadla padl do rukou zločinného překupníka zbraní Arnolda Gundarse a ten jej plánuje prodat majetnému teroristovi, který má přístup k jaderným hlavicím. Když se americké vládě nedaří získat letadlo běžnými způsoby, požádá prezident Robinsona, aby poskytnul agentu Scottovi civilní krytí a oba dohromady tak mohli najít tajné letadlo dříve, než jej teroristé promění v zařízení k přenosu zbraní hromadného ničení...


Jsem agent 2002 Online CZ Titulky

Jsem agent

Více informací


Původní název : Jsem agent
Země : Alžírsko
Délka : 149 minut
Jazyk : hiri motu (ho)
Žánr : giallo
Režie : Hadasa Katherina
Scénář : Zonaira Leegan

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Rien Gurjit, Shemaiah Aathira
Hudba : Diogo Bahara
Produkce : Silka Isheanesu
Kamera : Savain Breyana
Kostýmy : Charise Tamarra

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Intermedia
Premiéra : USA 18. duben 1998
Distribuce : Carolco Pictures
Tržby : 89 167 697 USD
Rozpočet : 44 171 699 USD



Zdarma. iPad. Stream. 720p. Český Dabing. Film online. Sleduj Filmy. Full Movie. Celý Film. Ke shlédnutí. BDrip. 4k blu ray. Ulozto. Watch Free.1080p. Hd. Stáhnout. Česká. Avi. Download. iPhone.. MP4. Cz dabing. DVDrip. Český Film. Ke Stažení. Cz titulky. 480p. České. Ke Shlednutí