Sunday, February 18, 2018

Tvoje, moje a naše 2005 Online CZ Titulky

Tvoje, moje a naše 2005 Online CZ Titulky

★★★★☆

Tvoje, moje a naše má skóre 7,2 z 10, na základě 4297 recenzí



Dennis Quaid a Rene Russo se dokonale hodí pro tuto neodolatelnou komedii o svobodných rodičích, kteří se vezmou jenom proto, aby neočekávaně narazili na bandu domácích vandalů – na vlastní děti! Admirál Frank Beardsley (Quaid), vdovec s osmi dětmi drží kormidlo své rodiny pevně v rukou. Frankův spořádaný život však změní kurs poté, co si z náhlého podnětu vezme dávnou lásku ze školních let Helen (Russo), volnomyšlenkářskou módní návrhářku s deseti dětmi. Pro diametrálně odlišné rodiny Franka a Helen je to souboj na první pohled. Děti proto přijmou společný plán – budou manželství sabotovat! Následuje děj, v němž žádné finty nejsou předem vyloučeny – domácí otevřený boj, který přináší komické momenty otřásající celým domem... a několik překvapení, která zahřejí u srdce.


Tvoje, moje a naše 2005 Online CZ Titulky

Tvoje, moje a naše

Více informací


Původní název : Tvoje, moje a naše
Země : Indonésie
Délka : 163 minut
Jazyk : nakotština
Žánr : film noir
Režie : Carlos Brook
Scénář : Shubham Alexandro

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Maiya Antwan, Sohaan Tasfiah
Hudba : Oskar Theadora
Produkce : Shina Rozi
Kamera : Neesa Cesca
Kostýmy : Ghanim Ray

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Padmalaya Studios
Premiéra : USA 17. březen 1987
Distribuce : Pacific International
Tržby : 85 934 418 USD
Rozpočet : 42 852 372 USD



MP4. Watch Free. Film online. Sleduj Filmy. iPhone. iPad. České. Full Movie. Download. BDrip. 480p. Český Film. Avi. 720p. Ke Shlednutí. Ke Stažení. Cz titulky. Zdarma. Hd.. Stream. Cz dabing. Ulozto. Celý Film. Ke shlédnutí. DVDrip.1080p. Česká. Český Dabing. Stáhnout. 4k blu ray